"Безпека під час карантину"
Слід пам'ятати, що ізоляція - це стрес як для дорослих, так і для малечі. Поясніть дітям, що боятись - це нормально. Страх - емоція, яка дозволяє вберегти людину від життєнебезпечних вчинків. Емоція страху - у парі з інтересом. Надавши дитині інформацію про коронавірус, відповідно до її віку, ви зменшите її страх.
Діти мають право не відчиняти дверей дому навіть представникам правоохоронних органів. Якщо незнайомець запитує, чи скоро прийдуть батьки, слід повідомити, що скоро - вони у сусідів, тим часом зателефонувати батькам, а двері незнайомцям не відчиняти.
Розплануйте разом із дитиною її день. Зазначте час, коли вона має пообідати, коли зробити домашні завдання, коли гратиме в комп'ютерні ігри, і що саме має обов'язково виконати по дому. Так ви зможете навчити дитину планувати свій час і любити порядок.
Вчіть дітей не торкатися обличчя, волосся, носа, рота, очей та вух забрудненими руками. Привчіть їх під час чхання або кашлю прикривати рот та ніс одноразовою паперовою серветкою або носовичком та викидати їх у смітник одразу після використання. Якщо серветки немає, не можна закривати обличчя руками, краще зробити це за допомогою рукава чи зігнутої в лікті руки. Після чхання та кашлю потрібно регулярно мити руки. В разі відсутності такої можливості, використовувати одноразові серветки з антисептичним розчином або розчин розпилити безпосередньо на руки та витерти сухою паперовою серветкою.
Основне правило гігієни - регулярне миття рук з милом, особливо перед кожним прийомом їжі, після відвідування туалету та повернення з громадських місць.
Щороку в Україні велика кількість дітей уражається електричним струмом. Серед причин - незнання елементарних правил електробезпеки, поведінки поблизу енергетичних об'єктів. Та найголовніша і найнебезпечніша причина - це дитяча цікавість - риса, як стверджують психологи, особливо притаманна підліткам, адже саме в цьому віці людина найактивніше пізнає навколишній світ, виробляючи нові навички поведінки. Дуже часто такий досвід формується на власних помилках, а іноді, на жаль, стається непоправне і ціною пізнання стає найцінніше - життя.
Слід пам'ятати, що ізоляція - це стрес як для дорослих, так і для малечі. Поясніть дітям, що боятись - це нормально. Страх - емоція, яка дозволяє вберегти людину від життєнебезпечних вчинків. Емоція страху - у парі з інтересом. Надавши дитині інформацію про коронавірус, відповідно до її віку, ви зменшите її страх.
Діти мають право не відчиняти дверей дому навіть представникам правоохоронних органів. Якщо незнайомець запитує, чи скоро прийдуть батьки, слід повідомити, що скоро - вони у сусідів, тим часом зателефонувати батькам, а двері незнайомцям не відчиняти.
Розплануйте разом із дитиною її день. Зазначте час, коли вона має пообідати, коли зробити домашні завдання, коли гратиме в комп'ютерні ігри, і що саме має обов'язково виконати по дому. Так ви зможете навчити дитину планувати свій час і любити порядок.
Вчіть дітей не торкатися обличчя, волосся, носа, рота, очей та вух забрудненими руками. Привчіть їх під час чхання або кашлю прикривати рот та ніс одноразовою паперовою серветкою або носовичком та викидати їх у смітник одразу після використання. Якщо серветки немає, не можна закривати обличчя руками, краще зробити це за допомогою рукава чи зігнутої в лікті руки. Після чхання та кашлю потрібно регулярно мити руки. В разі відсутності такої можливості, використовувати одноразові серветки з антисептичним розчином або розчин розпилити безпосередньо на руки та витерти сухою паперовою серветкою.
Основне правило гігієни - регулярне миття рук з милом, особливо перед кожним прийомом їжі, після відвідування туалету та повернення з громадських місць.
Щороку в Україні велика кількість дітей уражається електричним струмом. Серед причин - незнання елементарних правил електробезпеки, поведінки поблизу енергетичних об'єктів. Та найголовніша і найнебезпечніша причина - це дитяча цікавість - риса, як стверджують психологи, особливо притаманна підліткам, адже саме в цьому віці людина найактивніше пізнає навколишній світ, виробляючи нові навички поведінки. Дуже часто такий досвід формується на власних помилках, а іноді, на жаль, стається непоправне і ціною пізнання стає найцінніше - життя.